Зв'яжіться з нами:
Hi)Market ― автоматизація обліку у роздрібній торгівлі для малого та середнього бізнесу
Прості рішення для тих, хто бажає вести бізнес правильно.
2500 грн

Ця програма працює на ПК, моноблоці, ноутбуці, нетбуці тощо тільки під управлінням ОС Microsoft Windows 10 та вище.

Рекомендовані вимоги до системи для встановлення:
процесор від 2,2 ГГц 
оперативна пам'ять — не менше 8 ГБ
вільний дисковий простір — не менше 5 ГБ (SSD)
розширення екрана — не менш 1024х600

Легко
Просте в встановленні, не потребує додаткових знань для інсталяції
Зручно
Немає потреби вивчати бухоблік або отримувати спеціалізовану освіту
Інноваційно
Наше програмне забезпечення постійно підтримується та оновлюється
Доступно
Наші тарифи одні з найконкурентніших на ринку, оскільки ми завжди тримаємо руку на пульсі
Опис

Hi)Market ― простий функціональний інструмент для вирішення облікових завдань у торгівлі або наданні послуг.

Програма здатна працювати у будь-якому напрямку роздробу, здійснювати продаж, контролювати залишки на складі, проводити необхідні закупівлі, стежити за рухом фінансів, регулювати роботу із постачальниками та клієнтами, оформляти та друкувати документи, чеки, етикетки та багато іншого.

Ефективний менеджмент

Із встановленням Hi)Market ви зможете ефективно управляти своїм бізнесом і активно розвивати його. Функціонал програми дозволяє не тільки регулювати роздрібні й оптові ціни, відстежувати кількість товарів на складі, уникати пересортування та нестач, а й порівнювати показники продуктивності працівників (продавців, касирів), формувати стосунки з постачальниками.

За допомогою Hi)Market ви організуєте власну систему лояльності для клієнтів або оптових покупців, зможете проводити акції та облік товарів зі знижкою.

Програма для автоматизації торгівлі Hi)Market також генерує звіти щодо аналізу прибутковості бізнесу, згідно з наявними показниками. Звіти формуються за будь-який період.

Комфортний контроль

Автоматизація продажів неможлива без автоматизації контролю. Hi)Market зможе надати власнику інструмент керування окремою торговельною точкою та мережею. Ведення бази товарів, регулювання цін з дому ― це комфортно, але далеко ще не все, на що здатна програма.

Hi)Market налагодить контроль за працівниками, захистить ваш бізнес від їх халатного ставлення та обману. Вам буде доступний перегляд продажів онлайн (особливий режим Дім / Офіс), фіксування вилучень готівки з каси з зазначенням, хто та з якої причини це зробив, журнали нестач, інвентаризацій, база клієнтів та співробітників. Крім цього, ви зможете повністю закрити доступ касирів до тих розділів, які не належать безпосередньо до процесу продажів.

 Отримуйте звіти у будь-який час у Telegram БОТ.

Швидкий старт

Якщо ваші IT-навички обмежені рівнем користувача ПК, не переймайтеся: цього буде цілком достатньо для запуску програми Hi)Market та успішної роботи у неї. Автоматизація вашого магазину або кафе може початися прямо зараз: з Hi)Market це просто.

Для початку вам необхідно буде завантажити архів з програмою з нашого сайту. Далі, згідно з інструкціями майстра установки, розгорніть Hi)Market на своєму комп'ютері. І це все! Відкривайте, спробуйте, тестуйте. Ми даруємо 30 днів повного доступу, щоб ви змогли розібратися у роботі програми самостійно, за допомогою Бази знань або консультацій з нашими технічними фахівцями.

Безпека та автономність

Хмарне рішення ― це модно, зручно, але не зовсім безпечно у сьогоднішніх реаліях. Програма для автоматизації торгівлі Hi)Market працює автономно. Це означає, що всі дані зберігаються тільки у вас на ПК (ноутбуці, моноблоці та ін.).

Інформація недоступна стороннім особам, її бачите тільки ви або ваші працівники в обмеженому обсязі.

Більш того, Hi)Market спроможний працювати навіть там, де немає за певними причинами з'єднання з інтернетом взагалі. Попри те, що Hi)Market працює стабільно, не виключена ймовірність втрати всіх даних через збій операційної системи, ламання обладнання, на якому встановлена програма, халатного ставлення або злочинних дій персоналу та інше. Для захисту ваших даних програма Hi)Market здатна створювати їх резервні копії, які можуть зберігатися на жорсткому диску (що не дуже доцільно), портативному носії або у «Хмарі». Часовий інтервал створення бекапу, місце та тривалість його зберігання, а також інші параметри налаштовуються у програмі індивідуально.

HiPOS - автоматична онлайн-фіскалізація.

Оптимальний тариф для запуску
Перший запуск Hi)Market з налаштуванням та навчанням
3000 грн
Технічні фахівці нададуть вам допомогу в налаштуванні програми, підключення обладнання та проведуть навчання з роботи у програмі
Одноразова технічна підтримка
Підключення банківського терміналу без виїзду
1000 грн
Одноразова технічна підтримка
Конфігурація / редагування шаблонів документів без виїзду
500 грн
Одноразова технічна підтримка
Додаткове навчання персоналу без виїзду
1000 грн
Одноразова технічна підтримка
Консультація за телефоном без виїзду
500 грн
Одноразова технічна підтримка
Налаштування синхронізації роботи на кількох ПК без виїзду
1000 грн
Одноразова технічна підтримка
Під’єднання додаткового обладнання та його налаштування без виїзду
750 грн
Одноразова технічна підтримка
Замовити дзвінок
Повідомлення відправлено
Напишіть нам